جانشین فرمانده سپاه پیشوا با مادر شهید هنرمند اسماعیل هداوند میرزایی دیدار کردند

جانشین فرمانده سپاه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا با مادر شهید هنرمند اسماعیل هداوند میرزایی دیدار کردند
کد خبر: ۹۵۹۰۸۵۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، جناب سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده حوزه بسیج شهیدبهشتی جلیل آباد و مسئول کانون بسیج هنرمندان با مادر بزرگوار شهید هنرمند اسماعیل هداوند میرزایی دیدار و گفتگو نمودند و این ایام را گرامی داشتند.

در این دیدار جانشین فرمانده سپاه ناحیه پیشوا بیان کرد: شهیدان از پیروان راستین ائمه اطهار(ع) بودند و به عنوان وظیفه شرعی پاسداری از اسلام را وظیفه خود می دانستند و با نثار جان از این هدیه الهی دفاع کردند.

 وی گفت: شهدا با آگاهی و بینش کامل راهشان را انتخاب کردند و با عقیده راسخ و استوار به فرمان رهبرشان به سوی جبهه شتافتند و سرانجام در این راه به شهادت رسیدند.

ئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا نیز گفت: جایگاه شهدای هنرمند جایگاه ویژه ای است و همپای آرمان های خود تا پای شهادت پیش رفتند.

حسین قربانی افزود: شهدای هنرمند افرادی هستند که در مسیر فطرت برای فهم معارف و آموزه‌های حیات بخش دین قدم برداشتند و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار