خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام زارعی:

امروز در جهان اسلام و عالم بشریت مسئله‌ای مهمتر از نسل‌کشی در غزه نیست

همدن-امام جمعه موقت شهرستان بهار گفت: امروز در جهان اسلام و عالم بشریت مسئله‌ای مهمتر از نسل‌کشی که در غزه اتفاق می‌افتد، نیست.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۶۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی در خطبه نماز عید فطر شهر بهار که با حضور پر شکوه عموم مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد، اظهار کرد: عید فطر، بازگشت به فطرت است و اصل و  حقیقت انسانی نیز در عید نهفته است.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر افزود: امیدواریم خدای متعال یک ماه بندگی به برکت نماز و روزه به عنوان بندگی واقعی خدا و در صف مخلص‌ترین بندگان خدا از ما قبول کند.

امام جمعه موقت شهرستان بهار تصریح کرد: نماز عید همانند روز قیامت است و ایستادن به نماز مثل ایستادن در پیشگاه خدای متعال و بازگشت از نماز یادآور رفتن مؤمنین و بندگان صالح خدا به سمت بهشت جاویدان است.

وی با بیان اینکه احکام اجتماعی آنطور که باید تبیین شود صورت نگرفته است، گفت: بر اساس روایات از ویژگی‌های عصر غیبت سرگردانی و بلا تکلیفی در بعضی از موارد مانند مسائل اجتماعی است.

زارعی با اشاره به اینکه امروز در جهان اسلام و عالم بشریت مسئله‌ای مهمتر از نسل‌کشی که در غزه اتفاق می‌افتد، نیست، ادامه داد: هر انسانی از دیدن این جنایت در غزه و فلسطین باید ناراحت شود، چراکه در غیر این صورت انسانیت مورد شَک واقع می‌شود و کاش اهل مطالعه باشیم وکتاب «پروتکل‌های دانشوران صهیون» را مطالعه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات