مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان پاکدشت؛

هنرمند بصیر و آزاده تراز انقلاب اسلامی در بزنگاه های مهم سکوت نمی کند

کد خبر: ۹۵۹۱۲۷۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ، مهدی باقوّت مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پاکدشت، ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدا به ویژه سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی به تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در این شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از ده برنامه در این هفته برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

باقوت در جمع نمازگزاران جمعه خاطر نشان کرد : فلسفه و ظرفیت والای هنر انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی کشور عزیزمان نیست و این قابلیت را دارد که پیام عمیق و نورانی خود را به گوش جهانیان برساند.

وی در ادامه با بیان ویژگی های هنرمند تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: هنرمندی که در بزنگاه های مهم و شرایط خاص سکوت کرده و با قلم ، هنر و جایگاه اجتماعی خود از مظلوم و حق و حقیقت دفاع نکند، بداند که فاصله معنا داری با بصیرت و آزادگی گرفته است .

مدیر حوزه هنری شهرستان پاکدشت در پایان ضمن قدردانی از همراهی خالصانه و زحمات ریاست و مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان بصیر و پای کار شهرستان تقدیر نمود و گفت: هنرمندان انقلابی و زمان شناس پاکدشتی هر زمان که نیاز بوده با هنر خود به میدان آمده و ادای دین کرده اند .

ارسال نظرات