مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع)

تلاش مستکبرین عدم سرایت فرهنگ حق طلبی و دفاع از مظلومیت به جهان است

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) مسئله و محور اصلی اسلام در این مقطع زمانی را اتحاد و انسجام در مقابل خبائث بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۸۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

تلاش مستکبرین عدم سرایت فرهنگ حق طلبی و دفاع از مظلومیت به جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سردار سرتیپ پاسدار حسن رستگار پناه مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) در هشتمین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم با بیان اینکه جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس اوج تفکر سیاسی منحرف بوده اظهار کرد:جنایت‌های رژیم صهیونیستی نمونه بارز جنگ‌های دوران جنگ تحمیلی است.

 

 

وی با اشاره به توان قیام ملت ها برعلیه طاغوت زمان افزود: همه تلاش مستکبرین عدم سرایت فرهنگ حق طلبی، فرهنگ مظلوم و دفاع از مظلومیت به جهان است.

 

 

سردار سرتیپ پاسدار رستگار پناه راه نجات اسلام و راه نابودی ظالمان مقابله با اسرائیل دانست و اظهار کرد: مستضعفین مسلمان دریافتند که راه حیاتشان همان مسیری است که امام مشخص کرده ، در واقع مسئله و محور اصلی اسلام در این مقطع زمانی اتحاد و انسجام در مقابل خبائث است.

 

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) با اذعان به اینکه در طول دو دهه گذشته آمریکایی ها و اسرائیلی ها با قتل عام بیش از ۱/۵میلیون انسان با همراهی ترکیه و عربستان گفت :سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور قدرتمندانه و هوشمندانه نیروهای اسلامی همچون شهید رضی ها مانع پیاده سازی طرح های آنان شد.

 

 

 

وی ادامه داد: حادثه سوریه به قدرت ایمان و ایستادگی های شهیدرضی ها بر علیه تمام توطئه ها تحلیل گران غربی بوده است .

 

سردار سرتیپ پاسدار دکتر رستگار پناه خاطر نشان کرد : سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ضمن برملا کردن اهداف شیطان بزرگ در منطقه یک بنیاد جدید با سرمایه گذاری هم افزایی به نام جبهه مقاومت ایجادکرده است .

 

 

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) رمز موفقیت ملت های مسلمان را اتحاد دانست و تصریح کرد: اسلام میلیاردها دلار هزینه و برنامه‌ریزی می‌کنند تا چند کشور را متحد کنند و حاج قاسم با شناخت ظرفیت متراکم مسلمان چون عراق ، سوریه و..ظرفیت فوق العاده ای بوجود آورد که با اتحاد می توان دشمنان را از بین برد.

 

وی ایستادگی ملت غیرتمند و با شرافت فلسطین در کرانه غزه و غیر را بر اساس باور امام که سردار سلیمانی آن را تبدیل به یقین کرده است دانست و گفت : مردم فلسطین بر این باور رسیدند که مقاومت عزت به همراه دارد.

 

سردار سرتیپ پاسدار دکتر رستگار پناه از باور قطعی امام(ره ) سقوط کاخ سفید گفت و ادامه داد: هر قطره خون شهید هزاران جوشش دارد و این خون پیوند می‌خورد به خون‌های شهدای مظلوم غزه که نتیجه آن نابودی اسرائیل است.

ارسال نظرات