عملیات "وعده صادق" هیمنه پوشالی اسراییل را در هم کوبید

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از حمله موشکی و پهپادی سپاه به رژیم اشغالگر قدس حمایت کرد و اظهار داشت: عملیات "وعده صادق" هیمنه پوشالی اسراییل را در هم کوبید.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۷۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله هاشم نیازی امروز با صدور پیامی در حمایت از پاسخ کوبنده نظامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: امروز قدرت یداللهی سپاه اسلام، خود را نشان داد، دشمن صهیونیستی و ظالم و کودک کش را در هم کوبید و درود بر رزمندگان و پاسداران دلاور ایران اسلامی.

 

این پیام می افزاید: سلام خدا بر کسانی باد که برای این مرز و بوم عزت‌آفرینی کردند و هیمنه پوشالی دشمن را در هم کوبیدند.

 

وی در ادامه این پیام اضافه کرد: اینجانب لازم می‌دانم ضمن تبریک به رهبر حکیم و مقتدر و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران و بخصوص هم استانی‌های عزیز و گران‌قدر، مراتب قدردانی و تشکر خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام بدارم.

 

آیت الله نیازی در این پیام تصریح کرده است: بی‌شک این حرکت بزرگ امیدی در دل مستضعفان جهان خصوصا مردم ستمدیده فلسطین و غزه ایجاد کرده است.

 

وی عنوان کرده است: ما همیشه حامی مظلوم خواهیم ماند تا زمانی که حکومت ظالمان توسط منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، برچیده و جهان پر از عدل و داد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار