خبرهای داغ:

احداث یادمان شهید گمنام در بوکان

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی از احداث یادمان شهید گمنام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۳۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست هماهنگی برپایی کنگره ملی  12 هزار شهید استان که در سالن جلسات سپاه بوکان برگزار شد، گفت: یکی از مصوبات مهم در راستای برپایی کنگره احداث یادمان شهید گمنام با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان و مساحت 1 هزار مترمربع در شهرستان می‌باشد.

وی ضمن اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره 12هزار شهید استان با حضور مسئولین و دبیران ستاد یادواره شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: این کنگره در سطح ملی برگزار شده و در لابه‌لای آن اقدامات فاخر زیادی هم ترتیب خواهد یافت.

دبیر کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رمز قدرت و عزت ایران به معنای واقعی کلمه در زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت نهفته است، بنابراین شاهد هستیم، هر ملتی از این فرهنگ پیروی کند؛ در مقابل دشمنان خود هرچند که مقتدر و مسلح باشند پیروز و عزتمند می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه پیروزی مردم ایران در دفاع مقدس و مردم لبنان و غزه در مقابل رژیم صهیونیستی نتیجه پیروی از فرهنگ عاشورایی است، خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ و تفکر به نسل جدید کشورمان انعکاس پیدا کند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی به اهمیت تفکر ایثار، جهاد و شهادت در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر جانفشانی و مجاهدت‌ شهیدان نبود، نظام اسلامی به ثمر نمی‌رسید و انقلاب پیروز نمی‌شد.

وی ادامه داد: تاکنون نیز با روحیه و اعتقاد به جهاد و شهادت در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کرده‌ایم و توانسته‌ایم عزت و استقلال خودمان را حفظ کنیم.

ارسال نظرات