فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان :

پاسداران انقلاب اسلامی مانند جوانان صدر اسلام با عشق و مهرورزی به مسلمانان و اسلام خدمت می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت :پاسداران انقلاب اسلامی مانند جوانان صدر اسلام با عشق و مهرورزی به مسلمانان و اسلام خدمت می کنند
کد خبر: ۹۵۹۳۰۶۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده سپاه ناحیه رودان به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت : سپاه یک نهاد انقلابی و زاییده انقلاب است که در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت میکند و پاسداران نیز مانند جوانان صدر اسلام با جان و دل و علاقه به مسلمانان و اسلام خدمت می کنند ‌.

وی افزود : دشمنان ملت بزرگ ایران تلاش میکنند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار دهند و این نشان از ترس دشمنان ماست و موید این مطلب است که سپاه تا کنون در مسیر درست خویش قدم گذاشته است .

سالاری تاکید کرد: سپاه یک نهاد انقلابی و مردمی است و هرکجا کشور در بحرانها نیاز به سپاه داشته باشد یقینا پاسداران با جان و دل حامی نظام اسلامی و مردم عزیز ایران هستند .

وی درپایان خاطر نشان کرد:سپاه، نهاد بسیار ارزشمندى است. سپاه داراى شأن معنوى و انقلابى است و ان شاء الله تا برپا شدن تمدن اسلامی در سرتاسر دنیا در این مسیر باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار