پیام تبریک بسیج دانشجویی جیرفت به مناسبت سالروزتاسیس سپاه پاسداران

کد خبر: ۹۵۹۳۳۳۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت به مناسبت سالروزتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادرنمود:

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ»

اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی (ره)

سپاه پاسداران فرزند مبارک انقلاب و زاده تفکرات والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

سبز پوشانی که در مکتب سرخ حسین (ع) مشق عشق و شهادت آموخته اند و نتیجه سال‌های مبارزه و جانفشانی ملت مبارز و سرافراز ایران در دوران رژیم ستم شاهی است. نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران در سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره حافظ اسلام و قرآن و استقلال وسربلندی جمهوری اسلامی ایران است و با حضور حماسی و قهرمانانه خود در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف جهادی همواره بازوی توانمند نظام اسلامی و مردم شریف ایران و همه مستضعفان جهان می‌باشد. بی تردید مبارزه خستگی ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی برگ زرینی در کارنامه پرافتخار فرزندان مکتب امام روح الله است.

بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت
ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام سپاه پاسداران به ویژه سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک عرض میکند و امیدواریم پاسداران انقلاب اسلامی در سایه توکل به قدرت لایزال خداوند کریم و حفظ مکتب و اندیشه حسینی خود، همواره سربلند و سرافراز باشند.

بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت

ارسال نظرات
آخرین اخبار