ریشه اصلی سپاه در جامعه و بین مردم است

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت:ریشه اصلی سپاه در جامعه و بین مردم است، در حوادث طبیعی که مردم دچار مشکل می‌شوند بسیج مستضعفین به نمایندگی از سپاه قهرمان در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی در سطح کشور است.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۲۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

محمد برامکی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود اصلی انقلاب است و از لحظات اولیه پیروزی انقلاب که سپاه تشکیل شد تاکنون خدمات و برکاتش ادامه دارد.

 

وی افزود: سپاه تاکنون دین خود را به اسلام و انقلاب با تقدیم هزاران شهید پاسدار و بسیجی، آزادگان و جانبازان سرافراز ادا کرده و دستاورد‌های بسیاری در همه زمینه‌ها به‌ویژه در زمینه نظامی با تکیه ویژه بر توانمندی جوانان مؤمن و انقلابی به دست آورده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد سپاه را یک سازمان مردمی، سیاسی و نظامی دانست و تصریح کرد: سپاه در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده کار‌ها را به نحو احسن اجرا می‌کند و در عرصه تأمین امنیت پایدار حضور فعالی در داخل و خارج از کشور دارد.

 

برامکی با اشاره به خدمات سپاه در زمینه سازندگی، بیان کرد: سپاه در کنار همه دولت‌ها مانند کوه ایستاده و مشغول خدمت‌رسانی است، در عرصه سازندگی سپاه یک وظیفه و مأموریت برای خود تعریف کرده و خدمات این نهاد مقدس با پای کار آوردن ظرفیت‌ داخلی کشور در زمینه سازندگی و جهش تولید با قدرت و قوت ادامه دارد.

 

وی عنوان کرد: ریشه اصلی سپاه در جامعه و بین مردم است، در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، کرونا و دیگر مواردی که مردم دچار مشکل می‌شوند فرزند برومند سپاه یعنی بسیج مستضعفین به نمایندگی از سپاه قهرمان در خط مقدم مشغول خدمت‌رسانی در سطح کشور است.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: سپاه در عرصه‌های سیاسی، جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی حضور فعالی دارد، این نهاد مردمی همیشه میدان مبارزه با آمریکای جنایتکار را با همراهی مردم فتح کرده و با تکیه بر توان داخلی صحنه‌های بی‌نظیری را به نمایش گذاشته است.

 

برامکی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب نقش خود را در تقویت و گسترش جغرافیای مقاومت به خوبی ایفا می‌کند، در زمینه نابودی داعش از روی کره خاکی و ایجاد نهضت‌های مقاومت در سطح منطقه بسیار موفق عمل کرده است و به زودی حذف آمریکا را از منطقه رقم می‌زند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار