در حمایت از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا صورت گرفت

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی

تجمع حمایتگرانه اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان از جنبش ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا و غرب امروز در محوطه این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۴۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، تجمع حمایتگرانه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهیدحاج قاسم سلیمانی از جنبش ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا و غرب با حضور تنی چند از استادان و دانشجویان این دانشگاه، اعضای کانون بسیج اساتید، مجموعه نهادمقام معظم رهبری با سخنرانی رییس این دانشگاه برپا شد.

علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در این اجتماع گفت: اکنون و پس از ریخته شدن خون شهدای غزه توسط رژیم صهیونیستی خبیث و هم پیمانان وی از جمله آمریکای جنایتکار و دیگر کشور‌های غربی که مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان هستند، شاهد تشکیل جنبش‌های اساتید و دانشجویی علیه رژیم آپارتاید صهیونیست و نسل کشی مردم بی پناه و مقاوم غزه هستیم.

وی افزود: این رخداد آن هم در سطح دانشگاه‌ها که در واقع پرورش دهنده دولت مردان آینده کشور آمریکاست، قابل تامل است.

او اظهار داشت: پس با یقین می‌توان گفت تغییر رویه و افول تمدن غرب را شاهدیم.

منظری توکلی افزود: از طرفی برخورد‌های سرکوبگرانه و بسیار خشن با دانشگاهیان دقیقا مهر بطلانی بر ادعای امریکا و غرب مبنی بر حمایت از آزادی بیان و حقوق بشر است.

وی تاکید کرد: قویا از استادان و دانشجویان بیدار و ظلم ستیز آمریکایی و غربی حمایت می‌کنیم.

در ادامه این مراسم کانون بسیج اساتید این دانشگاه با قرائت بیانیه‌ای ضمن حمایت از دانشگاهیان غربی و مبارزه آن‌ها علیه رژیم صهیونیستی، رفتار‌های ناشایست پلیس آمریکا را محکوم کردند.

همچنین سپس جنبش دانشجویی ضد صهیونیسم، بسیج دانشجویی و کانون حقوق بشر این دانشگاه نیز خواستار اقدام بین المللی علیه پلیس آمریکا شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار