رئیس شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان تهران:

تقویت باورهای دینی رویکرد کنگره شهدا باشد

کد خبر: ۹۵۹۵۲۵۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسکر عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: باید از همه ابزارهای فرهنگی و هنری با هدف انعکاس و بازگویی خاطرات و زندگی شهدا استفاده کرد.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت ثبت تاریخ شفاهی شهدا از طریق خانواده‌های آنان، بیان کرد: پس از برگزاری کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، بایستی اندازه‌گیری و مشخص شود که این کنگره چه اندازه توانسته به اهداف اجرایی خود دست یابد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران خاطرنشان کرد: از مهمترین اهدافی که در برگزاری این کنگره باید به تحقق آنها توجه شود، تقویت باورهای دینی و روحیه مقاومت در بین مردم است.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در روزهای آینده با رهبر فرزانه انقلاب، تأکید کرد: در جریان این دیدار باید گزارش جامعی از نحوه، محتوا و اهداف برگزاری این اجلاسیه به معظم‌له ارائه شود.

وی از تشکیل ۲۹ کمیته تخصصی در برگزاری این کنگره خبر و ادامه داد: نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلفی در سطح استان تهران در برگزاری این اجلاسیه بزرگ مشارکت دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در خصوص اقدامات صورت گرفته در روند برگزاری این کنگره، تصریح کرد: این فعالیت‌ها نتایج ملموس و بسیار خوبی داشته و مؤثر بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار