خبرهای داغ:
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

چنانچه امروز هم افراد جبهه‌شناس و جریان‌شناسی نظیر شهید مطهری داشتیم، عبور از فتنه‌ها برای‌مان آسان‌تر می‌شد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا «جبهه‌شناسی» و «جریان شناسی» را از جمله ویژگی های استاد مطهری دانست و گفت: چنانچه امروز هم افراد جبهه‌شناس و جریان‌شناسی نظیر شهید مطهری داشتیم، عبور از فتنه‌ها برای‌مان آسان‌تر می‌شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۵۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

چنانچه امروز هم افراد جبهه‌شناس و جریان‌شناسی نظیر شهید مطهری داشتیم، عبور از فتنه‌ها برای‌مان آسان‌تر می‌شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین «سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا طی سخنانی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در سازمان بسیج مستضعفین، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، جامعیت این استاد شهید را مهمترین ویژگی وی دانست و گفت: شهید مطهری در دوران پیش از پیروزی انقلاب و در هفته‌های بعد از پیروزی انقلاب تا زمان شهادت، بیشترین نقش را در مبارزه با اندیشه‌های انحرافی و ضد اسلامی داشت. 

 

وی، اسلام‌شناس بودن شهید مطهری را از ویژگی‌های برجسته این شهید عنوان کرد و گفت: همین ویژگی باعث شد این شهید والامقام بتواند به خوبی در برابر تفکرات مادی‌گرایانه و اندیشه‌های مارکسیستی و کمونیستی ایستادگی کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه، یکی از مهمترین خدمات شهید مطهری را مبارزه با التقاط دانست و گفت: شهید مطهری با شایستگی توانست در برابر انحرافات فکری نظیر «سوسیالیست‌ مسلمان» یا «لیبرال‌ مسلمان» ایستادگی کند.

 

وی اظهار داشت: زمان شناس بودن، شناخت مخاطب، شناخت متغیرها و... از جمله ویژگی‌هایی بودند که باعث می‌شد شهید مطهری بتواند مناسب‌ترین آثار را برای پاسخگویی به نیازهای زمان تولید کند و ارائه دهد.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در ادامه «جبهه‌شناسی» و «جریان شناسی» را از دیگر ویژگی های استاد شهید مطهری دانست و گفت: چنانچه امروز هم افراد جبهه‌شناس و جریان‌شناسی نظیر شهید مطهری داشتیم، عبور از فتنه‌ها برای‌مان آسان‌تر می‌شد.

 

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام محمد مطهری فرزند شهید استاد مرتضی مطهری طی سخنانی ضمن اشاره به برخی آثار و خدمات شهید مطهری در زمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب، از سپاه و بسیج به‌دلیل پیشبرد بخش‌هایی قابل توجه از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، تقدیر و تشکر نمود.

 

وی با اشاره به تعبیرات به کار رفته از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری درباره شهید مطهری، اظهار کرد: استفاده از توصیفات و تعبیرات عمیق و شیوا توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید مطهری، صرفاً ناشی از علایق قلبی این دو شخصیت بزرگوار نسبت به شهید مطهری نیست بلکه مقصود اصلی از به کارگیری این عبارات و تاکید بر آنها، این است که مبادا افکار و اندیشه‌های این شهید والامقام به ورطه فراموشی سپرده شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها