خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان؛

حضرت آقا نسبت به مسائل عقیدتی و اعتقادی در سپاه نگاه همراه با تقوا دارند

پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شادگان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند
کد خبر: ۹۵۹۵۲۷۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ در ابتدای این دیدار سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گزارشی از عملکرد این ناحیه در هفته ی عقیدتی را بیان کرد و در ادامه امام جمعه شهرستان سخنانی را ایراد نمود. 

 

سرهنگ فرحانی بیان کرد: الحمدالله یک سری برنامه ها در بعد سپاه و بسیج برنامه ریزی شدند که اول از آنها تشکیل ستاد بنام ستاد شهید مطهری و هفته ی عقیدتی سیاسی در ناحیه برنامه ریزی شد. 

 

وی عنوان کرد که مأموریت سپاه و بسیج جدا شد و روز شمار برنامه، اجرای برنامه های خاص و عناوین خاص از اندیشه ی شهید مطهری و تفکر مطهر تا روز جمعه در برنامه های بسیج برنامه ریزی شد. 

 

ایشان تصریح کرد: مأموریت هایی در سپاه هست که خاص میباشند که یکی از مأموریت ها دیدار با امام جمعه شهرستان و استفاده منویات حضرت آقا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار باخانواده شهدا و تجلیل از برگزار کنندگان برنامه هایی که در سال گذشته صورت گرفته بود که الحمدالله رشد افزایشی نسبت به مسائل اعتقادی و عقیدتی در سپاه رو به رشد که در دوره هایی که خاص پایوران بود انجام گرفت. 

 

در پایان افزود: حضرت آقا نسبت به مسائل عقیدتی و اعتقادی در سپاه نگاه همراه با تقوا که باعث میشود نیروی نظامی اقتدار در میدان را داشته باشد و اگر وعده ی صادق اتفاق افتاد آقا فرمود اراده ی ملت ایران بود که این اراده ی ایمان و تقوای خالص میخواهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار