مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

778 کارگر زنجانی حامی طرح اکرام هستند

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود 778 کارگر زنجانی حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان زنجان هستند.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۹۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

 

778 کارگر زنجانی حامی طرح اکرام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان روح اله صالحی ضمن تبریک روز کارگر با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های اجرایی این نهاد است، اظهار کرد: اجرای این طرح از سال ۷۸ آغاز شده و خوشبختانه مشارکت خیرین در آن قابل توجه است.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: تعداد حامیان همکار با این نهاد در قالب این دو طرح ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه حامیان کمیته امداد از اقشار مختلف هستند، افزود: بر اساس آمار‌های موجود ۷۷۸ کارگر زنجانی حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان زنجان هستند.


صالحی گفت: خوشبختانه با همراهی حامیان، استان زنجان رتبه نخست کشوری در نگهداشت حامیان و رتبه سوم کشوری را در برنامه عملیاتی حامی‌یابی طی سال گذشته کسب کرده است.


وی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار