فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)

کارگر استوار کننده ستون فقرات کشور است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه کارگر اسطوره سرنوشت‌ساز و استوار کننده ستون فقرات کشور است گفت: با حمایت از کارگران می‌توانیم کشور را از وابستگی‌ها نجات دهیم.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۰۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

کارگر استوار کننده ستون فقرات کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در جمع تعدادی از کارگران و کارفرمایان اردبیل به هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگر اسطوره سرنوشت‌ساز و استوار کننده ستون فقرات کشور است.

وی به راه‌های عبور از تاریکی و ظلمت اشاره کرد و گفت: برای اینکه روی پای خود بایستیم و از وابستگی‌ها نجات پیدا کنیم باید از کارگران حمایت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به پاسخ وعده صادق اشاره کرد و گفت: همچنان که رزمندگان اسلام توانستند با قدرت ایمان و خودباوری برایر مستکبرترین دشمنان و شقی‌ترین افراد دوران بایستند و با توان علمی خود اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی را در جهان طنین‌اندازی کنند و زمینه‌های اتحاد مسلمانان را فراهم کنند در بُعد اقتصاد نیز کارگران و کارفرمایان نیز می‌توانند با استفاده از راهبردهای اسلامی برای کشور اقتدار، عظمت و عزت‌آفرینی کرده و کشور را به خود کفایی برسانند.

وی گفت: امروز جهان اسلام با رهبری مقام ولایت وسیع و گسترده شده و پر مَوّاج است.

سردار محمدی‌اصل گفت: وعده صادق مَوّاج و پرخروشان اقتدار ایران در جهان را اثبات کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به اتحاد کم‌نظیر امت‌های اسلامی در برابر داعش اشاره کرد و گفت: امروز مسلمانان از کشورهای مختلف با راه‌اندازی گروه‌هایی چون فاطمیون، زینبیون، حیدریون، مدافعان حرم و مدافعان وطن جبهه مقاومت به گستره جهان شکل دادند و به‌زودی این اتحاد زمینه‌ساز ظهر منجی عالم و درهم شکسته شدن دودمان استکبار خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت کار و کارگر در ادوار مختلف پرداخت و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی کارگر حیات جامعه است.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه کار ستون فقرات زندگی مردم است گفت: تا کار نباشد کشور به جایی نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه هر کارخانه مانند مهره ستون فقرات است گفت: اگر یکی از کارخانه‌ها به هر دلیلی بخوابد جامعه دچار خُسران و آسیب خواهد شد بنابراین کار ظرفیت‌ها را شکوفا می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار