خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

شهید مطهری در مقطعی موضوعِ حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را مطرح کرد که هنوز چنین تفکری در جهان اسلام و در میان آزادی‌خواهان دنیا استحکام نیافته بود

حجت‌الاسلام سرافراز گفت: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و ایام مربوط به سالروز شهادت استاد مطهری، فرصت و ظرفیت بسیار خوبی برای شناساندن اندیشه‌های این متفکر برجسته به نسل سوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۸۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

شهید مطهری در مقطعی موضوعِ حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را مطرح کرد که هنوز چنین تفکری در جهان اسلام و در میان آزادی‌خواهان دنیا استحکام نیافته بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام کریم سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تقارن ایام هفته عقیدتی سیاسی با سالروز شهادت شهید مطهری اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری شخصیت بی‌نظیری بودند که تمام آثار ایشان بدون استثناء، مورد تایید امام خمینی(ره) قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سرافراز با اشاره به فرموده‌ای از مقام معظم رهبری با این مضمون که «بخش عمده‌ای از جریان فکری اسلامی انقلاب و نظام اسلامی متکی به تفکرات شهید مطهری است»، گفت: آنگونه که امام خامنه‌ای می‌فرمایند، شهید مطهری در همه عرصه‌هایی كه حضور یک متفكر اسلامی در‌ آنها مورد نیاز بود، ورود می‌کرد و ملاحظات و مصالح نمی‌توانست جلوی او را بگیرد.


وی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی دارای ایده‌های نو و مکتب فکری بود، عنوان کرد: افکار و اندیشه‌های این شهید والامقام، برای همه طبقات و اقشار، قابل استفاده و بهره‌برداری است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه با بیان اینکه شهید مطهری دردِ دین و مردم را داشت و این امر از ناحیه او منحصر به جغرافیای ایران نبود، تصریح کرد: شهید مطهری در مقطعی موضوعِ حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی را مطرح کرد که هنوز چنین تفکری در جهان اسلام و در میان آزادی‌خواهان دنیا استحکام نیافته بود.

حجت‌الاسلام سرافراز در ادامه، اصلی‌ترین دلیل هجمه دشمنان به شهید مطهری و ترور وی را اثرگذاری تفکر غنی و عملی این شخصیت برجسته دانست و تصریح کرد: اندیشه شهید مطهری برگرفته از تفکر اهل بیت(ع) و مکتب عاشورا بود.

وی در پایان، با بیان اینکه تقارن هفته عقیدتی سیاسی و ایام مربوط به سالروز شهادت استاد مطهری، فرصت و ظرفیت بسیار خوبی برای شناساندن اندیشه‌های این متفکر برجسته به نسل سوم انقلاب است، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم که به نحوی اثرگذار، گفتمان و اندیشه‌های شهید مطهری را به نسل جدید انقلاب ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها