پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی در پاسداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی در پاسداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم پیام تبریک صادرنمود.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۱۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است. چنانکه در حدیث شریف «زَکاه العِلمِ نَشْرُهُ»، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است. معلمی شغل انبیاء است و مولای متقیان در وصف آن فرموده اند: “من علمنی حرفاً، صیرنی عبداً”.

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و در سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، جایگاه والای معلم را ارج نهاده و قدردان و سپاس گذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت هستیم.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه استاد دانشمند  مرتضی مطهری، هفته تجلیل از مقام شامخ معلم را به خانواده بزرگ و نجیب معلمان و فرهنگیان بسیجی در آموزش و پرورش شهرستان بوموسی و همچنین مربیان عرصه تعلیم و تربیت در سپاه و بسیج تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار