خبرهای داغ:

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شاهین دژ برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا در محل حسینیه امام خامنه ای سپاه شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۸۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در این مراسم ضمن تبریک هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، گفت: این شهید حکیم و فیلسوفی توانمند بود که تشنگان علم و معرفت زمان خود را سیراب می‌کرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در مقام شهید مطهری، گفت: امام خمینی(ره) خطاب به شهید والامقام مرتضی مطهری از واژه پاره تن استفاده کرد و این نشان از جایگاه و مقام شهید مطهری نزد امام خمینی(ره) دارد.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این شهید بزرگوار در دامن امام راحل پرورش یافت و با الگوبرداری از راه امام همه تلاش خود را در راه حفظ اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار برد.

وی اظهار داشت: مربیان عقیدتی سیاسی رسالت مهم و خطیری بر دوش دارند و در راستای انجام ماموریت محوله خود باید این استاد و فیلسوف را الگو و اسوه خود قرار دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرماندهان ،مربیان و هادیان سیاسی فعال و برتر در حوزه تعلیم و تعمیق معارف بصیرتی و دینی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار