معاون سیاسی سپاه قدس گیلان

احیای تفکر دینی و دشمن شناسی از رموز ماندگاری شهید مطهری است

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان آینده نگری، احیای تفکر دینی، دشمن شناسی، احترام به پدر و مادر، احترام به اساتید و کمک به محرومان را از رموز ماندگاری و درخشش شهید مطهری " ره" بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۱۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸

احیای تفکر دینی و دشمن شناسی از رموز ماندگاری شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در همایش بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در بخش ضیابر صومعه سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار کرد: از ویژگی های شخصیتی شهید مطهری که باعث ماندگاری وی شده است احترام به پدر و مادر، اساتید و کمک به محرومان است.

 

 

وی عملیات وعده صادق را حاصل عقلانیت سیاسی و هم افزایی میدان و دیپلماسی بیان کرد و افزود: فلسطین و غزه تنها سرزمینی است که حقوق بشر در آن بطور مستمر نقض می شود .

 

 سرهنگ پاسدار عزیزی با اشاره به آینده نگری و دشمن شناسی شهید مطهری، احیای تفکر دینی و دشمن شناسی را از رموز ماندگاری شهید مطهری مطرح کرد.

 

وی علت سکوت کشورها و سازمانهای مدعی حقوق بشری در برابر جنایات ضد بشری، رژیم جعلی اسرائیل دانست .

 

 معاون سیاسی سپاه قدس گیلان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سازمان های مدعی حقوق بشری براساس مواضع اصولی و انسانی از ابتدا کنار آرمان فلسطین ایستاد و روند مبارزات فلسطین را وارد نقطه عطف جدیدی کرد.

 

 وی با اشاره به خیزش دانشجویان دهها دانشگاه، در کشورهای حامی رژیم کودک کش صهونیستی این اقدام آن ها را نشان از سرعت رو به افول این رژیم بیان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار