تجلیل از مقام معلم با حضور سردار اکبری در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ، هفته معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، سردار علی محمد اکبری به همراه هیئتی از مسئولین اقشار بسیج در اداره کل آموزش و پرورش استان حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش های فرهنگیان ومعلمان در عرصه تعلیم و تربیت ، گفت: روزوهفته معلم مختص 12 اردیبهشت نیست.

وی با اشاره به اهمیت  نعمت داشتن فرزندان صالح ، اظهار کرد: نامگذاری مناسبت ها به نام شخصیت هایی همچون شهید مطهری، مالک اشتر و ... برای الگوگیری ما از آنهاست.

سردار اکبری با یادآوری معرفی شهید ظفر خالدی بعنوان یکی از شهدای شاخص کشور، بر معرفی این شهید به نسل جوان تأکید کرد و گفت: دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری نیز سال آینده برگزار می شود که همکاری جامعه فرهنگی در این زمینه نیز ضروری است.

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش نیز با تشکر از حضور فرمانده و مسؤولین سپاه ، گفت: الگوی ما شهید مطهری است و امروز جای خالی شهدانی همچون شهید مطهری و شهید بهشتی در جامعه احساس می شود.

وی، با تشکر از همکاری صمیمانه سپاه و بسیج با آموزش و پرورش، گوشه ای از اقدامات بزرگ در رفع مشکلات فرهنگیان در دولت سیزدهم را یادآوری کرد و افزود: با همدلی و انسجام بین نیروهای انقلاب، مشکلات رفع می شوند.

امیریان تصریح کرد: راه بسته و بن بستی در آموزش و پرورش وجود ندارد و با هم اندیشی می توانیم اقدامات بزرگ را رقم بزنیم.

وی بر پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری درآموزش و پرورش برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح و گل به مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به نیابت از فرهنگیان و معلمان استان، تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار