همایش گرامیداشت شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستان ملارد برگزارشد

همایش گرامیداشت شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستان ملارد برگزارشد
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی : عملیات وعده صادق حاصل مبانی فکری توحیدی رزمندگان سپاه اسلام بود که برگرفته از افکار شهید مطهری است
کد خبر: ۹۵۹۶۲۲۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد همایش گرامیداشت شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی و سیاسی در سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی استادیار صالحین و امام جمعه شهرستان ملارد. حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل احمدی مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ملارد.سرهنگ پاسدار علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه شهرستان ملارد.مربیان عقیدتی و سیاسی. مربیان و سرمربیان صالحین و سبز پوشان مدافع حریم ولایت برگزارشد .

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در این همایش با تبین افکار و آثار شهید مطهری بیان داشتند: آثار شهید مطهری عمیق و دارای پشتوانه  فکری  توحیدی عمیق ومستحکم و نقد منصفانه با اخلاق بود. ایشان در ادامه بیان داشتند: روح معنوی امام خمینی و علامه طباطبایی در مکتوبات و آثار شهید مطهری کاملا مشهود است که اثر آن تقویت روح معنویت و ترکیه نفس می باشد .

ایشان با اشاره بر لزوم حمایت از طرح نور فراجا بیان کردند : دشمن برای تغییر افکار از ابزار تغییر ظاهر استفاده کرده که مقابله با حجاب و عفاف زنان که موجب طهارت باطنی و قلبی است در این راستا می باشد . ایشان دومین ابزار تغییر افکار را شبهه افکنی در جامعه دانست .

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در پایان با بیان عظمت عملیات وعده صادق بیان داشتند : : عملیات وعده صادق حاصل مبانی فکری توحیدی رزمندگان سپاه اسلام  بود که برگرفته از افکار شهید مطهری است . در پایان این همایش از خدمات ارزشمند  شبکه نمایندگی در عرصه عقیدتی تقدیر و تشکر به عمل آمد.  

محمدعلی دوست پناهی خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار