دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به همراه جمعی از کارکنان و تاج بخش کرد زابلی از معتمدین شهرستان با مدیر آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت روزمعلم دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۹۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، فرمانده، جانشین و مسؤول نمایندگی ولی فقيه سپاه مهرستان به همراه جمعی از کارکنان و تاج بخش کرد زابلی از معتمدین شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز معلم با میردوست خاشی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.

سرگردپاسدارسید علیرضا میری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: معلمی شغل انبيا است و معلمان در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که همه اقشار مردم حروف الفبا و خواندن و نوشتن را از معلمان عزیز چه در حوزه‌های علمیه و مکتب خانه‌ها و چه در مدارس دولتی آموخته اند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین وحید خوش رو مسؤول نمایندگی ولی فقيه در سپاه مهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری که سال‌ روز شهادت او در تاریخ جمهوری اسلامی، روز معلم نامگذاری شده است، گفت: شهید مطهری از یاران و همراهان حضرت امام خمینی (ره) و ستون‌ های انقلاب بود که توسط دشمنان‌ کور دل به شهادت رسید، یاد و نام او همیشه بین مردمان ایران و تاریخ جاودانه است.

تاج بخش کرد زابلی از معتمدین، سران طوایف و بزرگان شهرستان مهرستان مقام معلم را گرامیداشت و اذعان کرد: قبل از انقلاب تعداد معلمان بومی سطح شهرستان شاید به تعداد انگشتان دست هم نمی‌ رسیدند و معلم خانم که اصلا نبود؛ خدا را شکر به برکت انقلاب ییش از نود درصد فرهنگيان زن و مرد از قوم بلوچ و بومی شهرستان هستند.

میردوست خاشی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مهرستان ضمن تشکر نسبت به تشریح عملکرد آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و اظهار کرد: خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی شرایط تحصیل از ابتدای انقلاب در مهرستان فراهم‌ شد که اکنون اکثریت فرهنگیان از فرزندان بومی شهرستان هستند که به مدارج بالای علمی رسيده‌اند و در دانشگاه‌های شهرهای همجوار خدمت می کنند.

گفتنی است در این دیدار به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان مهرستان، از مدیر اداره آموزش و پرورش با اهدای قابی که مزین به کلام الله بود، تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار