خبرهای داغ:

پس از وعده صادق ایران از قدرت منطقه‌ای به ابر قدرت جهانی تبدیل شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امام خمینی (ره)، شهید مطهری را پاره تن خود نامید و رهبر انقلاب نیز وی را تئوریسین انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۶۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اهواز ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) و تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: امام خمینی (ره)،  شهید مطهری را پاره تن خود نامید و رهبر انقلاب نیز وی را تئوریسین انقلاب اسلامی دانست.

او افزود: توصیه به دانشجویان و طلاب داریم که نگذارند گرد و غبار غربت روی آثار شهید مطهری بنشیند.

حجت الاسلام رستگار در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص آسیب شناسی جامعه اسلامی از سوی امام صادق بیان کرد: برخی از مسلمانان به خاطر شخصیت گرایی اسلام آورده اند و چون به فلانی علاقه دارند، مسلمان یا شیعه می شوند، همانطور که آن فرد باعث اسلام آوردن می شود اگر در پشت پرده پای او بلرزد، آن فرد اسلام آورنده نیز خواهد لرزید.

او ادامه داد: در جنگ جمل که بسیاری در برابر امام علی ایستادند به علت شخصیت گرایی مسلمان شدند و وقتی از آنها سوال شد که چرا به جنگ آمدند در پاسخ می گویند زیرا برخی از اصحاب پیامبر در صدر اینها هستند.

او افزود: لذا به علت همین ایستادگی برخی این افراد، برخی از مسلمانان بی بصیرت نیز در برابر ائمه ایستادند مانند عصر ما که ممکن است افرادی در زمان امام از وی حکم گرفتند اما حالا در مقابل مقام معظم رهبری ایستادند.

حجت الاسلام رستگار اظهار داشت: امام صادق در این خصوص حدیثی دارد که می فرماید «اگر کسی با تبعیت از قرآن و سیره ائمه مسلمان شد، کوه ها متلاشی می شود اما او پابرجا خواهد بود» مانند امت نسل ما که دچار آسیب شخصیتی نشدند و علی رغم اینکه دشمن از شخصیت های موجه استفاده کرد، اما این ملت امام را رها نکرد و در ۹ دی سال ۸۸ آن حماسه را آفرید و خداوند این افتخارات امروزی را شامل حالش می کند.

او اضافه کرد: مردمی که امروز در قلب دشمن در اروپا و آمریکا «درود بر ایران» سر می دهند این به برکت ملت ما است و آنها تحت تاثیر تفکرات و اندیشه های شخصیت های موجه که در برابر انقلاب اسلامی ایستادند قرار نگرفتند.

به گفته حجت الاسلام رستگار آنچه باعث این افتخارات است، استمرار انقلاب ولایت فقیه در شخصیت رهبر انقلاب بود که برخلاف عصر امام علی که کسی سکان دار شد که مطلوب پیامبر نبود.

او همچنین یادآور شد که پس از عملیات وعده صادق، ایران از جایگاه ابر قدرت منطقه ای به جایگاه ابر قدرت جهانی تبدیل شد.

حجت الاسلام رستگار می گوید: دشمن ۳ مطلب فهمیده امت بی امام خطر ندارد، امام بدون امت اقتدار ندارد امت با امام شکست ندارد و لذا تمام تلاش خود را معطوف کرده تا میان امام و امت فاصله بیندازد.

او در پایان گفت: ملت شهید پرور خوزستان بداند که انقلاب ما ریشه دار در طول تاریخ است و وعده اش را در برخی روایات آمده است و آنقدر این نشانه ها نزدیک است که داریم مطمئن می شوریم که این انقلاب همان وعده انقلاب داده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار