یادداشت مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران؛

پیش از اینکه بایدن به سرنوشت ویتنام دچار شود، از غزه خارج شود / بایدن همانند سخنرانی هایش که راه خروج از سالن را گم می کند، راه خروج از بن بست غزه را نیز گم کرده است!!!

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به فراموشی های پی در پی بایدن و گاف های زیادی که این رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا او را مضحکه جهان کرده است، از مشاوران و معاونان او خواست، پیش از اینکه تعداد سوتی های مقام عالی آمریکا به یک رکورد در گینس ثبت شود، اشتباهات او را مدیریت و کنترل کنند.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۳۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸

اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران اظهار داشت: بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به جای تکیه دادن بر صندلی ریاست جمهوری امریکا باید در خانه خود یا در خانه سالمندان به استراحت بپردازد.  

رئیس‌جمهوری آمریکا  هنگام سخنرانی یا پس از پایان سخنرانی نمی داند چه کار باید انجام دهد، او مسیر خروج از سالن را به دشواری پیدا می‌کند و گاهی هذیان می گوید و  خطاب به یک موجود خیالی حرف های نامربوط می زند.

حیدریان با اشاره به گذشت حدود هشت ماه از جنگ در غزه اظهار داشت: اگر حمایت امریکا از اسرائیل نبود، تاکنون هیچ اثر و نامی از این رژیم پوشالی باقی نمانده بود. اما متاسفانه فراموشکاری بایدن موجب فرسایشی شدن این جنگ و سردرگمی مسئولان آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی شده است. بایدن با چراغ سبز به نتانیاهو و اهدای تجهیزات نظامی برای کشتار مردم غزه موجب ادامه این جنگ خانمانسوز شده است اما بیماری پارکینسون و حواس پرتی رئیس‌ جمهوری آمریکا  موجب شده است که او فراموش کند   نفتکش ها، ناو شکن ها و کشتی های تجاری آنها در خلیج عدن یکی پس از دیگری مورد اصابت پهپادهای یمنی قرار می گیرد و هدف قرار گرفتن بیش از 107 کشتی «آمرسپائیلی» ( آمریکایی_ اروپایی و اسرائیلی ) در این مدت، اعتبار و آبروی ایالات متحده را که تا کنون هیچ کشوری جرات نمی کرد به آنها چپ نگاه کند، زیر سئوال برده است.    

 مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در پایان تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا همانند سخنرانی هایش که راه خروج از سالن  را گم می کند،  در جنگ غزه هم راه خروج از این بن بست را گم کرده است؛ ما به مشاوران رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا توصیه می کنیم پیش از اینکه بایدن به سرنوشت پیشینیان خود در  ویتنام دچار شود، او را از این مهلکه خارج کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار