خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

امروز تلاش دشمن از بین بردن باورهای دینی ماست

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تأکید شهید مطهری بر شناخت یزید و شمر زمانه گفت: یزید و شمر آن زمان مرده است ما باید یزید و دشمن زمانه را بشناسیم دشمن امروز در جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن باورهای مذهبی و اعتقادات دینی ماست.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۷۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، سردار عباسقلی زاده در مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر، خاطر نشان کرد: امروز با رهبری داهیانه امام و رهبری ایران اسلامی، عاشق واقعی اهلبیت است و برای این نعمت باید شکرگزار باشیم

وی با اشاره به توطئه دشمنان گفت: دشمن برآن است تا با شایعات در فضای مجازی و حقیقی، مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.

فرمانده سپاه عاشورا وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نقشه راه معرفی کرد و گفت: شهید سلیمانی در مقابل ظالم ایستاد و از مظلوم دفاع کرد و با شهادت خود گفت که ما پیرو شهدا و ائمه اطهار(ع) هستیم و ما اگر وصیت نامه شهید سلیمانی را برای خود الگو قرار دهیم برای دنیا و آخرت ما، کافی است.

سردار عباسقلی زاده در اهمیت اطاعت از ولایت فقیه، بیان کرد: هر جا گوش به فرمان رهبری بودیم مشکلاتمان حل شده است و هر جا از فرمایشات امام و رهبری فاصله گرفته ایم نظام و انقلاب ما دچار مشکل شده است .

فرمانده سپاه عاشورا ولایت فقیه را عامل اقتدار و رکن اساسی جامعه عنوان و اظهار داشت: امروز سکان کشتی انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب است و ما باید با اطاعت از اوامر رهبری، زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنیم.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، نتیجه انتخاب اصلح را در حل مشکلات جامعه مهم توصیف کرد. 

این مراسم با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از شیفتگان اهلبیت و مکتب امام صادق(ع) به همت هیئت رزمندگان اسلام در مسجد حضرت ولیعصر (عج) نیروگاه آذرشهرهمراه با ضیافت ناهار، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار