خبرهای داغ:

مراسم دوازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام آذرشهر،برگزار شد

تبریز- همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) آیین دوازدهمین سالگرد تدفین شهید گمنام و بزرگداشت 400 شهید شهرستان آذرشهر با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم به همت پایگاه شهدای گمنام حوزه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۲۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل ،امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد  و به ما عزت و عظمت بخشید. انقلابی که هدف آن رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ظهور آقا امام زمان (عج) است.

ولی حقیقت با اشاره به 5 مرحله رسیدن به تمدن نوین اسلامی از دیدگاه رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: این مراحل اساسی شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است و ما با شعار «هیهات من الذله و اشداء علی الکفار»، باید برای رسیدن جامعه به تمدن اسلامی و ظهور امام زمان (عج)، تلاش کنیم

وی اظهار داشت: امروز، با توجه به شرایط کشور ، نیازمند فرهنگ،سبک و سیره شهدا، آثار شهدا و نیازمند خانواده معظم شهدا هستیم ، روزی که تمام چشم ها گریان هستند این شهدا و خانواده شهدا نجات بخش هستند

حقیقت، مادران شهدا را مفسران «ما رایت الا جمیلا» عنوان کرد و گفت: این انقلاب حاصل صبر مادران شهداست مادرانی و پدرانی که در ولایت ذوب شدند و تمام سختی ها برایشان «بردا و سلاما» بود .

وی با اشاره به اینکه شهدا پیام تاریخی امام حسین (ع) را درک کردند افزود: امروز ما مسیر تمدن سازی برای ظهور را با شهدا طی می کنیم و این مسیر، تا پیروزی اسلام و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه، تداوم خواهد داشت.

مراسم دوازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام آذرشهر،برگزار شد

حقیقت با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران، گفت: عملیات وعده صادق ، وعده تخلف ناپذیر خداوند بود که توانست چهره واقعی استکبار را، که پشت شعارهای حقوق بشر، نهفته بود نمایان کند و خانه پوشالی آنان را فرو بریزد.

وی افزود:  دشمن با تمامی امکانات، عِدّه و عُدّه ی غرب و استکبار جهانی در مقابل ایران ظاهر شد و نتوانست مقاومت کند و این به برکت خون شهدا بود، و این تکنولوژی ثمره مقاومت و اعتقاد به «ما می توانیم» بود.

فرمانده سپاه آذرشهر در پایان با اشاره به اهمیت حضور گسترده و پرشکوه مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور مردم در انتخاب را مایه عزت و اقتدار کشور عنوان کرد و به انتخاب اصلح و آگاهانه تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار