خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان؛

شهر نرجه میزبان پیکر پاک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس می شود

شهر نرجه میزبان پیکر پاک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس می شود
سرهنگ درزی از میزبانی شهر نرجه تاکستان از پیکر پاک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی چگونگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر تاکستان به ریاست باقری معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تاکستان با حضور سرهنگ درزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام ،مسئول دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان، مسوول حراست فرمانداری، بخشدار مرکزی و مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

سرهنگ عباس درزی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان در این جلسه اظهار داشت: امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده شهرستان تاکستان است که از این شهید به نحو شایسته ای میزبانی کنیم.

وی در ادامه افزود: اقتدار و امنیت و آسایش ما مرهون خون همین شهدا است که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام، پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و افزود: بازگشت شهدای تفحص شده به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و ضروری است که برای انتقال این فرهنگ مقدس به نسل جوان تلاش کنیم.

باقری معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تاکستان اظهار داشت: یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی ملت و نشانه‌ راه به سوی پیروزی است و همه وظیفه داریم نام های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم.

وی خواستار حضور پر رنگ مردم برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین این شهید گلگون کفن شد که در شهر نرجه خاکسپاری می شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد در مراسم خاکسپاری این لاله گلگون کفن، مردم متدین شهرستان تاکستان و شهر نرجه با حضور گسترده خود به مقام شامخ شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و کلیه دستگاه های اجرائی و مردمی حضوری شایسته داشته باشند و همچنین جزئیات مراسم تشییع این شهید والا مقام بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اعضای حاضر در این جلسه با تاکید بر اجرای موارد مطرح شده بر هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم تشییع و تدفین شهید تاکید کردند و هریک از مسئولین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مطرح کردند.

مقرر شد یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس امروز یکشنبه همزمان با نمازمغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان استقبال و مراسم وداع با این شهید والامقام برگزار گردد و روز دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد موسی بن جعفر(ع) شهر نرجه تا پارک پردیسان بر روی دستان مردم ولایت مدار این شهر تشییع و خاکسپاری شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها