جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان

بکارگیری از تمامی ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم شیوه ائمه معصومین است

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در جمع مدیران سیاسی نواحی مقاومت استان با تاکید به خدمت به مردم اظهار کرد: پیغمبر در کمک و دلسوزی به مردم تمام ظرفیت خود را به کار میگرفت و این بسیار مهم است که مدیران ما شیوه معصومین را در اصلاح امور به کار برند.
کد خبر: ۹۵۹۷۱۲۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

بکارگیری از تمامی ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم شیوه ائمه معصومین است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه صبح امروز در نشست استانی مدیران سیاسی نواحی ضمن تقدیر از مدیران سیاسی در سال گذشته و به ویژه در ماه های منتهی به انتخابات ؛ از انتظارات مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سال جدید گفت .

 

وی با اشاره به دلاوری رزمندگان در جنگ تحمیلی با اتکا به قدرت و نصرت الهی افزود:با توجه به اینکه در اوج پیشرفت و قدرت نظامی هستیم انجام دادن ماموریتها به مراتب بسیار مطلوب تر نسبت به گذشته است نباید در مسیر متوقف شویم.

 

 حجت‌الاسلام بخشش در ادامه با تاکید به الگو گیری از شیوه معصومین اظهار کرد: مدیران در اصلاح امور و بکارگیری و استفاده از تمام ظرفیت هادر خدمت به مردم شیوه معصومین را در پیش گیرند.

 

 

وی در ادامه مطالعه دقیق برنامه ها و روش جاری و اشرافیت به آنها را اقل انتظار مجموعه نمایندگی استان دانست و تصریح کرد:نیروی نمایندگی به عنوان الگوی رفتاری و اخلاقی در بین رده و ناحیه در ماموریتهای محوله با مسولین نمایندگی ها به عنوان نقش محوری وشئونات نمایندگی هماهنگ 

باشند. 

 

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کادر سازی در مجموعه نمایندگی بمنظور باروری و پختگی بیشتری در سطح نیرو ها است، از ظرفیت های موجود روحانی ها درشبکه هادیان سیاسی در ماموریتهای سپاه و به ویژه نمایندگی ولی فقیه استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار