امام جمعه هوراند:

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردم است

تبریز- امام جمعه هوراند اظهارداشت: ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به گروه های جهادی مردمی است.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قیاسی در دیدار با اعضای بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج سازندگی، افزود: گروه های جهادی از میان مردم و در خدمت مردم بوده و باایمان به اسلام همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

 فرمانده سپاه هوراند در دیدار با امام جمعه به مناسبت روز بسیج سازندگی افزود: بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته است.
 
حقیقت ادامه داد: بسیج سازندگی با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی‌امر مسلمین» تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.
 
 مسئول بسیج سازندگی سپاه هوراند اظهار کرد: مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار مؤثر بوده است.
 
دهقان افزود: بسیج سازندگی در تمامی عرصه‌هایی که سایر نهادها امکان حضور ندارند با تمام توان پای کار است و وجه تمایز این نهاد با سایر نهادها، عشق، انگیزه و علاقه این جهادگران به رهبری، سرزمین و مردم است که خود را سربازان جان بر کف نظام می‌دانند و در شرایط مختلف در کنار مردم هستند.
 
وی در پایان گفت: باشد که همه ما در ادامه فعالیت های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست های دولت مردمی ایران قوی، گام ‌های بزرگتر و پر افتخارتری برداریم و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های بی مورد نظر در مأموریت های محوله، راه های رسیدن به توسعه را کوتاه تر کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار