همایش بین المللی منبرالقدس برگزار شد

همایش بین المللی «منبر القدس» عنوان ویدئو کنفرانسی که با سخنرانی «حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ ریاست جمهوری اسلامی ایران»، «سید حسن نصرالله؛ دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان»، «اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس»، «عبدالملک بدرالدین الحوثی؛ رهبر جنبش انصارالله یمن»، «هادی العامری؛ دبیرکل سازمان بدر عراق» و شماری از رهبران جبهه مقاومت به همت معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۴۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

همایش بین المللی منبرالقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، «منبر القدس» عنوان همایش بین المللی ویدئو کنفرانسی که با سخنرانی «حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ ریاست جمهوری اسلامی ایران»، «سید حسن نصرالله؛ دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان»، «اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس»، «عبدالملک بدرالدین الحوثی؛ رهبر جنبش انصارالله یمن»، «هادی العامری؛ دبیرکل سازمان بدر عراق» و شماری از رهبران جبهه مقاومت عصر روز پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در آستانه «روز قدس»، به همت معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین و با حضور کارگروه‌های ۲۶ گانه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی در سالن همایش شهدای مقاومت دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این همایش، فعالین و نخبگان بین المللی، کارشناسان و تحلیلگران حوزه مقاومت از جمله فلسطین و مسئولان سازمان بسیج مستضعفین از جمله سردار سرتیپ پازدار؛ معاون محترم اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، دکتر کاظمی؛ معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین و تنی چند از مسئولین سازمان بسیج اقشار و نیز میهمانانی از مرکز مقاومت بسیج وزارات امور خارجه، مرکز مقاومت بسیج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز مقاومت بسیج سازمان حج و زیارت حضور داشتند. در این برنامه دبیر محترم انتفاضه فلسطین؛ دکتر ابطحی و دکتر رویوران؛ تحلیلگر ارشد مسائل فلسطین نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این همایش دکتر کاظمی؛معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: فلسفه برگزاری این همایش در قالب ویدئو کنفرانس بین المللی، با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه و نزدیکی آن به روز قدس و لزوم هماهنگی بیشتر فرماندهان محور مقاومت و انعکاس جهانی آن به شکل زنده در شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی و رسانه‌های بین المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به گفته اصحاب رسانه یکی از مؤثرترین شیوه‌های انعکاس تحلیل‌ها و خبر‌ها می‌باشد.

در ادامه دکتر ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین بیان کرد: اکنون هندسه قدرت تغییر کرده و طوفان الاقصی نشان داد جهان جدیدی در حال شکل گیری است که آمریکایی‌ها و همپیمانانش در آن نقشی نخواهند داشت. وی گفت: این موضوع ثابت کرد که نظام سلطه اعم از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به هیچ عنوان از آمادگی رزمندگان اسلام اطلاعی نداشتند و این امر شکست بزرگی برای آن‌ها محسوب شد.

وی اظهار کرد: در این بین دشمن نسبت به توان مقاومت در جغرافیایی محدود نیز غافل شده که این امر نیز شکست دیگری تلقی می‌شود، زیرا پس از گذشت ماه ها، هنوز نتوانسته اند به شعارهایشان عمل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار