خبرهای داغ:
حجت الاسلام صادقی:

معنویت و دانش روز نظامی رمز پیروزی سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق

حجت الاسلام صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت؛ آنچه که باعث پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق شد همان روحیه معنوی به علاوه دانش روز نظامی می باشد.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۱۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه نجف آباد،  حجت الاسلام رحمت الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نجف آباد ضمن قدردانی از معلمان و تبریک و تهنیت بخاطر روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  گفت: پیغمبری خود یک شغل معلمی است و خداوند در قرآن می فرماید که " خداوند و ملائکه به معلمی که دیگران را به خیر دعوت می کنند درود و سلام می رساند.
حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد که: معلم در مقابل این سلام و تهیت خداوند وظایف خود را از جمله درس دادن ، روش زندگی کردن ، توضیح مسائل سیاسی و حتی مسائل اقتصادی را انجام می دهد.  حال اگر معلم ، پدر و مادر ، کلاس ، حلقه صالحین و هر کس و در هر مکانی باشد،  کسی چیزی و مطلبی به ما یاد می دهد وظیفه ما این است که حق این معلم را اداء کنیم و حالا حق چیست؟ حق این است که مطالبی را که او به ما یاد داده است به خوبی یاد بگیریم و به کار ببریم و دیگر اینکه احترام و شأنیت او را حفظ کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب آلمان(عج) در ادامه ضمن اشاره به صحبت حضرت امام(ره) که فرموده بودند سپاه باید ۱۰۰ عقیدتی و ۱۰۰ نظامی باشد گفت باید معنویت و دانش روز توأمان با هم پیش رود و باعث پیشرفت شود و با همین عقیده بود که سپاه پاسداران در وعده صادق به اهداف خود رسید و توانست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین برد.
وی سپس به تشریح عملیات وعده صادق پرداخت و آنچه که باعث پیروزی سپاه پاسداران در این عملیات شد را همان روحیه معنوی به علاوه دانش روز نظامی دانست

ارسال نظرات
آخرین اخبار