"پیاده روی دختران در سراسر کشور با شعار دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی"

مسئول سازمان ورزش بسیج گفت: بمناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیاده روی در سراسر کشور ویژه دختران را با هدف ترویج ورزش عمومی و افزایش شور و نشاط و سطح سلامت بین آحاد بانوان کشور با شعار «دختر قوی مادر قوی و ایران قوی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۲۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ نشاطی، مسئول سازمان ورزش بسیج کشور گفت: به شکرانه دهه کرامت امیدواریم که این برنامه بتواند الهام بخش دختران انقلابی در سراسر کشور باشد تا به سمت یک زندگی فعال تر و سالم تر همراه با الگوی یک بانوی اسلامی گام بردارند.

 

وی گفت: این برنامه فرصتی است برای دختران تا در فعالیت‌های ورزشی شرکت کنند و تجربیات جدیدی کسب نمایند. این رویداد همچنین به عنوان یک ابزار برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت ورزش و تندرستی در بین دختران و زنان محسوب می‌شود.

 

مسئول سازمان ورزش بسیج افزود: ما امیدواریم که این برنامه بتواند الهام‌بخش دختران انقلابی در سراسر کشور باشد تا به سمت یک زندگی فعال‌تر و سالم‌تر همراه با الگوی یک بانوی اسلامی گام بردارند.

 

سرهنگ نشاطی در آخر خاطر نشان کرد: پیاده روی سراسری دختران قرار است در تاریخ‌های مختلف در سراسر کشور برگزار شود و انتظار می‌رود که شرکت‌کنندگان زیادی از این فرصت برای بهبود سلامتی و تندرستی خود استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار