خبرهای داغ:
سردار بوعلی خبر داد:

اجرای ۱۰۲۵ برنامه به ارزش ۲۴ میلیارد تومان در هفته بسیج سازندگی در فارس

سردار بوعلی گفت: در هفته بسیج سازندگی، ۱۰۲۵ برنامه به ارزش ۲۴ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۳۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه آئین اهداء 100 دستگاه تانکر آب شرب ویژه عشایر فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخصوص شهدای جهادگر، اظهار داشت: آنچه که در استان فارس انجام شده یا در حال انجام است، خدمت بی‌منت به مردم و توجه به مناطق محروم استان است، و چون رسالتی که بسیج سازندگی دارد، توجه به مناطق محروم و رفع محرومیت است و ما همه طرح‌هایی را که ورود کرده و به عهده می‌گیریم، در راستای تحقق رفع محرومیت است.

وی با اشاره به اینکه عرصه‌های محرومیت متنوع است، تصریح کرد: از آنجا که ظرفیت بسیج مبتنی بر ظرفیت مردم است، به همین دلیل در عرصه‌های مختلف ورود می‌کنیم و هنر بسیج هم استفاده از همین ظرفیت‌هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به طرح‌های زیادی که در عرصه محرومیت‌زدایی در سپاه و بسیج در حال انجام است، گفت: فعالیت‌های ما در عرصه‌های اقتصادی، اشتغال، بهداشتی و کمک مومنانه و دیگر عرصه‌هاست و در این هفته هم یک هزار و 25برنامه با ارزش 24میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که در حال انجام است.

سردار بوعلی با اشاره به اهدای 100 تانکر سیار آب شرب به عشایر فارس، تصریح کرد: پروژه انتقال آب کشاوری و آب شرب، ساماندهی معابر، آسفالت، تامین آب شرب عشایر، از دیگر خدماتی است که بسیج سازندگی فارس در دستور کار دارد و تعداد زیادی از پروژه‌های آن در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زندگی عشایری، زندگی سختی است و تامین آب شرب آنان از دغدغه‌های سپاه فجر فارس است، ادامه داد: زندگی عشایر مبتنی بر دام است و تامین آب مورد نیاز برای دام و همچنین آب شرب از دغدغه‌هاست و اهدای این تاکرهای سیار، در همین راستاست و این برنامه تا رفع نیاز آنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار