استاندار آذربایجان شرقی:

مسیر توسعه کشور از مجلس می‌گذرد

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسیر توسعه کشور از مجلس می‌گذرد، اظهار کرد: وظیفه مجلس شورای اسلامی، قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۷۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک رحمتی با حضور در شعبه اخذ مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مارالان، افزود: بسیاری از قوانین توسعه ما از جمله قوانین برنامه توسعه هفتم، قوانین بودجه سالیانه و سایر قوانینی که می‌تواند در رشد، تولید و بالندگی صنعت و اقتصاد کشور نقش آفرینی کند، در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود.

وی با بیان این‌که نمایندگان مجلس، کار بزرگ و بااهمیتی در زمینه ریل گذاری کشور انجام می‌دهند، گفت: اگر مسیر توسعه و پیشرفت کشور در مجلس شورای اسلامی به درستی ریل گذاری شود، مجریان هم می‌توانند در چارچوب قوانین مصوب، کشور را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کنند.

رحمتی با اشاره به اینکه رابطه مستقیمی بین توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور با نقش نمایندگان و مجلس وجود دارد، خاطرنشان کرد: اسناد بالادستی مثل برنامه‌های توسعه و اسناد کوتاه مدت مثل برنامه و بودجه سالیانه، مسیر و چارچوب توسعه کشور را مشخص می‌کنند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات دور اول، گفت: امیدواریم مردم در برخی حوزه‌های انتخابیه که انتخابات به دور دوم کشیده است حضور باشکوهی داشته و این کار ناتمام را تمام کنند و منتخبان اصلح را با رای بالا، حمایت و پشتیبانی مردمی انتخاب کنند تا مجلس قوی شکل بگیرد و ایران قوی که آرزوی همه ملت ایران است، محقق شود.

رحمتی با بیان این‌که از مردم استان خواهشمندیم در ساعات اولیه در پای صندوق‌ها حضور یابند و اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، ادامه داد: مرحله اول و دوم انتخابات، یک هدف دارد و آن هم انتخاب نمایندگان مردم است.

وی اظهارکرد: مرحله اول و دوم از یک اهمیت برخوردار است تا نتیجه حاصل شود و نمایندگان اصلح انتخاب شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار