نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ رضوی راه حل معضلات جامعه است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آثار حضور خادمان در شهرهای مختلف گفت: این حضور باید باعث تعمیق فرهنگ رضوی در بین مردم باشد، تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت، مهرورزی و کرامت خاص امام رضا(ع) می تواند معجزه کند.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۸۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم در دیدار خادمان و مبلغان آستان قدس رضوی با تبریک روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: طبق نصّ صریح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حضرت معصومه بعد از حضرت زهرا(س)، دومین بانویی می باشند که دارای مقام شفاعت گسترده و جهان شمول هستند.

وی با اشاره به فضائل متعدد حضرت فاطمه معصومه افزود: این فضائل باعث شده تا روز ولادت آنحضرت بعنوان روز دختر تعیین شود ، روز دختر بهانه ای هست برای پاسداشت جایگاه والا و مقام دختران عزیز است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به درس هایی که میتوان از سبک زندگی امام رضا آموخت گفت: تبسم و لبخند باید در جامعه همگانی باشد و با همدیگر خوش رو و مهربان باشیم نباید جامعه بسمت پرخاشگری و عصابانیت برود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار ترویج عملی فرهنگ رضوی توسط خدام امام رضا شد و افزود: خادمی حضرت رضا(ع) تنها به لباس خادمی و حضور در حرم مطهر منحصر نمیشود بلکه تمام شئون زندگی خادمان بارگاه رضوی باید امام رضایی باشد. اینکه انسان بداند کجا هست، چه مسئولیت و جای گاهی دارد، بسیار با اهمیت و ارزشمند است، رفتار، گفتار، منش، معاشرت و زندگی خادم باید رنگ و بو ی امام رضایی داشته باشد؛ بطوری که رضایت و خشنودی حضرت رضا را بدنبال داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار