خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه شهر الوند؛

نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی باعث تغییر نگاه جامعه جهانی نسبت به صهیونیستها شده است

نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی باعث تغییر نگاه جامعه جهانی نسبت به صهیونیستها شده است
حجت الاسلام گفت: نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی باعث تغییر نگاه جامعه جهانی نسبت به صهیونیستها شده است.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۰۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

 قزوین _ به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام و المسلمین مهدوی خطیب نماز جمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وگرامیداشت یاد شهدا وتبریک روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر بیان کرد: خصوصیت بزرگ خاندان عصمت و طهارت، اسوه بودن ایشان و قابلیت الگوبرداری از آن حضرات برای داشتن حیات انسانی و طی مسیر هدف خلقت است. نور اندیشه و نام الگوهای برتری مثل حضرت فاطمه معصومه (س) ذیل نور عالم گیر حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س)، انحرافات اصلی جامعه انسانی را برطرف و پیام او را به همه جهانیان ارائه خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه الوند تصریح کرد: در نظام مدیریت فرهنگی انقلاب و جمهوری اسلامی، روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، «روز زن» و «روز مادر»؛ و روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)؛ «روز دختر» نامیده شده است. این اقدام نمادین، علاوه بر اینکه گویای جایگاه والای نهاد خانواده در منظومه فکری و فرهنگی نظام اسلامی ایران است؛ حاکی از نگاه ویژه فرهنگی و اجتماعی گفتمان انقلاب اسلامی، به محور و قطب خانواده -یعنی مادران و دختران- نیز هست.

وی با اشاره ای به بیانات رهبر معظم انقلاب دردیدار کارگزاران حج که فرمودند : «حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق میافتد، شاخص عظیمی است که در تاریخ میماند و راه را نشان خواهد داد.» امسال به مدد الهی، حج برائت، نقطه عطف بیداری اسلامی و جهانی در مواجهه با رژیمی تبدیل خواهد شد که روز به روز به مرگ و زوال نهایی خود نزدیکتر و حامیان آن هرلحظه نسبت به قبل، رسواتر میشوند. این مسئولیت تاریخی و خیزش مقدس، فقط به عهده حجاج بیت ا... الحرام نیست و شامل همه مسلمانان آزاده و حق طلب در دنیا خواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: نسل کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی باعث تغییر نگاه جامعه جهانی نسبت به صهیونیستها شده است. در ۸ دهه گذشته این رژیم با قدرت رسانه ای، سعی در هدایت افکار عمومی جهان در راستای توجیه اشغالگری خود در فلسطین داشته است. اما جنایتهای اخیر باعث شده که این نوع سیاست دیگر اثربخش نبوده و اکنون موج حمایت از فلسطین در جهان به راه افتاده است. قطع روابط با اسرائیل یکی از آثار این موج است. راهپیمایی ها و اعتراضات دانشجویی در کشورهای غربی یکی دیگر از آثار این موج است.

خطیب نماز جمعه شهر الوند گفت: امیدواریم که تغییرات مدیریتی در شهرستان البرز در سطح نماینده دولت باعث تحولات جدی در خدمت رسانی به مردم و مبارزه با فساد و باند بازی که از اهداف مهم دولت جناب آقای رئیسی است به نفع مردم و نظام مقدس و الهی تحقق پیدا کند.

وی درپایان افزود: از کانونهای خدمت رضوی که امروز در نمازهای جمعه درآغازین روز دهه کرامت همزمان با روز میلاد در این ضیافت جشن ولایت و کرامت مردم را پذیرایی کردند و اجرای نماز جمعه و برنامه های آن را به عهده گرفتند، کمال تشکر را داریم انشالله عنایت اهل بیت خصوصاً امام رضا علیه السلام مشمول این عزیزان و مردم کشورمان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار