خبرهای داغ:
با مشارکت گردان110امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:

مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن وعترت شهرستان لنجان

در راستای برگزاری سلسله مسابقات قرآن، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن وعترت همراه با برنامه های فرهنگی از جمله قرائت مجلسی قرآن کریم با حضور داوران، مربیان و اساتید قرآن، قاری بین المللی قرآن استاد حاج احمد ابوالقاسمی، داور برنامه تلویزیونی محفل و مجری توانمند مصطفی صالحی، با حضور میهمانان ویژه آستان قدس رضوی خدام حرم امام رضا (علیه السلام) در محل امامزاده سید ابراهیم ورنامخواست برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در محل امامزاده سید ابراهیم شهر ورنامخواست برگزار شد.

فرمانده گردان گفت: این مراسم باحضور قاری بین المللی قرآن استاد حاج احمد ابوالقاسمی داور برنامه تلویزیونی محفل و مجری توانمند مصطفی صالحی و همچنین با حضور خدام حرم امام رضا (علیه  السلام) در محل امامزاده سید ابراهیم ورنامخواست برگزار شد .

وی افزود: این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه بالاخص جوانان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح شهرستان برگزار می شود.

این فرمانده در پایان افزود: قرآن برنامه زندگی انسان مسلمان و معارف آن، دوای دردهای مادی و معنوی همه انسان هاست. اساسا قرآن عهدنامه‌ای میان خداوند و مردم است، امام صادق (علیه‌السلام) با اشاره به این عهدنامه گرانبها، به مسلمانان سفارش می‌کند که هرچه می‌توانند با این منبع وحی مانوس شوند و دست کم هر روز پنجاه آیه از این کتاب را تلاوت کنند، همچنین این کتاب آسمانی  دستورالعمل و برنامه جامع و کامل زندگی، چراغ راه هدایت و مهم‌ترین وسیله ارتباط انسان با خدا و عامل سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است.

لازم به ذکر است که در پایان این مسبقات از نفرات برتر با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار