خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان:

رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» به‌منظور ارزیابی نگاه مردم به عملیات افتخارآمیز وعده صادق راه‌اندازی شده است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه هدف اصلی ما از راه‌اندازی رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» این است که ارزیابی کنیم مردم نسبت به عملیات وعده صادق چه نگاه و دیدگاهی دارند، گفت: امیدواریم بتوانیم رویداد «وعده صادق در آینه هنر» را در نهایت صحت و سلامت برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۲۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸

رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» به‌منظور ارزیابی نگاه مردم به عملیات افتخارآمیز وعده صادق راه‌اندازی شده است

«آرش زینال خیری» مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور صبح امروز (۲۳ اردیبهشت) در نشست خبری که با موضوع رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» برگزار شد، با بیان اینکه بسیج هنرمندان متعلق به همه‌ دوستان هنرمند و خبرنگاران است، گفت: در جریان رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» بخش‌هایی همچون شعر، عکس‌نوشته، متن ادبی کوتاه، ادبیات داستانی کوتاه، پوستر و تصویرسازی، گرافیک متحرک، کاریکاتور،  حروف‌نگاری و سرود، در نظر گرفته شد.

وی هدف اصلی ما از راه‌اندازی رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» این است که ارزیابی کنیم مردم نسبت به عملیات وعده صادق چه نگاه و دیدگاهی دارند، افزود: امیدواریم بتوانیم رویداد «وعده صادق در آینه هنر» را در نهایت صحت و سلامت برگزار کنیم.

زینال خیری، دلیل اصلی خیزش دانشجویان سراسر جهان را عملیات وعده صادق دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با عملیات پیروزمندانه وعده صادق نشان داد که تهدیدهای دشمن صهیونیستی تو خالی است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آن چیزی نیست که امپراطوری رسانه‌ای غرب از آن تعریف می‌کند، گفت: عملیات افتخارآمیز وعده صادق، دست دشمن صهیونیستی را رو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار