تشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد/ کاروان زیر سایه خورشید امشب وارد استان می شود

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در این استان پیش بینی شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۴۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،ستار هدایت خواه صبح امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های دهه کرامت و هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید با بیان این که کاروان زیر سایه خورشید امشب وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، افزود: امسال با شعار «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» به استقبال کاروان زیر سایه خورشید می‌رویم.

وی بیان کرد: مردم ۹ شهرستان، ۱۷ شهر و ۱۳ روستای کهگیلویه و بویراحمد به مدت هشت روز و از ۲۳ اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۳ میزبان خادمان و پرچم حرم امام رضا (ع) هستند.

هدایت خواه اظهار کرد: برخی از این برنامه ها شامل غبار روبی گلزار شهدا، عیادت از بیماران، برگزاری جشن های ویژه زوج های جوان، حضور در آیین نماز جمعه، تجلیل از معلمان و ورزشکاران ملی و دیدار با جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، ائمه جمعه، طلاب و روحانیان، نیروهای مسلح، ، ورزشکاران، خیران، پرسنل بیمارستان ها، کارآفرینان، زندانیان و کودکان معلول است.

وی گفت: در این دهه خدام امام رضا (ع) با پرچم متبرک به استان‌ها و نقاط مختلف می‌روند که زمینه زیارت از دور برای مردم فراهم و سیره و سبک رضوی تبیین شود.

مدیرکانون خدمت رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد به برپایی جشن میلاد امام هشتم در مرکز استان اشاره داشت و افزود: با حضور خادمان امام رضا (ع) جشن بزرگی نیز در یاسوج برگزار می شود.

هدایت خواه ابراز داشت: در دهه کرامت برنامه‌هایی پیش بینی شده که این برنامه‌ها شروع می‌شود که شامل جشن ویژه‌ای برای دختران، کتابخوانی، شب شعر، تجمع نوجوانان رضوی خواهد بود.
وی افزود: این برنامه‌ها از شنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت، چهارشنبه امام رضایی در خدمت مدارس مناطق محروم خواهیم بود و جشن خواهیم داشت.
هدایت خواه به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری میز خدمت توسط مشاوران، نذر شفا، اهدای خون و برنامه‌های ورزشی، نذر برای آزادسازی مادران زندانی دارای جرایم غیرعمد مالی و تجلیل از مادران دارای چند فرزند از جمله برنامه‌های های هفته کرامت است و امیدواریم در دهه کرامت روحیه کرامت و بزرگواری را تبیین کنیم.
وی ادامه داد: ۱۸ کانون خادم یاری تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد که کار خدمت رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف را انجام می‌دهند.
هدایت خواه اضافه کرد: امسال حدود ۴۰ عنوان برنامه در کانون‌های خادم یاری استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
وی اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در بقاع متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی در کهگیلویه وبویاحمد اعلام کرد.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: انتظار می رود که اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد برنامه های مربوط به سفر خادمان امام رضا (ع) به این استان را به نحو مطلوب پوشش خبری داده و انعکاس دهند.
حدفاصل سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) (اول تا ۱۱ ذیقعده) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شد.
 
تشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمدتشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمدتشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمدتشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمدتشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمدتشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمدتشریح برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار