پیام تبریک سپاه ثارالله به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی پیام تبریکی صادر کردند
کد خبر: ۹۵۹۸۸۳۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی پیام تبریکی صادر کردند

بسم الله الرحمن الرحیم

"روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد". مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
ارتباطات عنصری حیاتی از زندگی انسانی و به اهمیت نیازهای اولیه و فیزیکی است و از هنگامی که نخستین جامعه‌های بشری شکل گرفت و پیچیدگی آن ها سبب ساز تقسیم کار شد، ارتباطات و به دنبال آن روابط عمومی تبدیل به دو پدیده برای همزیستی، همدلی و هم‌زبانی، درک متقابل انسانها از یکدیگر و انسانها و سازمان‌های اجتماعی از همدیگر شدند.
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشان از جایگاه مهم موضوع ارتباطات و اهمیت هنر و حرفه روابط عمومی در برقراری ارتباط در جامعه دارد؛ یک سازمان برای پیشرفت خود نیاز به حضور یک روابط عمومی فعال داشته تا با شناخت اهداف سازمان خود نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام نماید.

ره‌آورد همۀ این دانش، آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی باید از کانال حوزه ارتباطات و روابط عمومی گذر کند و این یک دستورالعمل حیاتی در جهان مدیریت سازمان های بزرگ است.

امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید بامشارکت مردم » مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با تعامل گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش نمایند.
با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات و روابط عمومی در سپاه ثارالله استان کرمان، از خداوند متعال، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.

اینجانبان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها به ویژه مسئولین روابط عمومی‌ ادارات و نهادهای دولتی استان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی همه مسئولین و دست‌اندرکاران این عرصه حساس و مسئولیت آفرین را مسئلت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان
علی عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار