معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور:

فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی حائز رتبه علمی (ب) کمیسیون نشریات علمی وزارت عتف شد

وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با بیان آنکه فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی حائز رتبه علمی (ب) کمیسیون نشریات علمی وزارت عتف شده عنوان کرد: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و معرفی بهترین دستاوردهای علمی با رویکرد بین رشته‌ای است و از کلیه اساتید، محققان و اندیشمندان عرصه‌های مختلف علمی مرتبط با موضوع علوم انسانی جهت ارسال مقالات علمی به سامانه این نشریه دعوت به عمل می آورد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور گفت: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی که تازه تاسیس بوده و در سال ۱۴۰۱ راه اندازی و منتشر گردیده با ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانست حائز رتبه علمی (ب) شود . 

وی با تبریک این موفقیت به جامعه دانشگاهی و نهضت استادی بسیج عنوان کرد: رویکرد فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی، مسأله محوری، سیاست پژوهی، توسعه و تحول در علوم انسانی بومی در سطوح راهبردی در عرصه‌ها و حوزه‌های گوناگون است که امروز نیاز جدی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور محسوب می‌شود.

مدیر گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تأکید کرد: خط مشی فصلنامه سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی انتشار مقالات علمی در حوزه‌های نظری و عملی مطالعات علوم انسانی با نگاه تحولی و میان رشته‌ای است که تحلیل نظریات و تجارب مرتبط با حوزه علوم انسانی با برخورداری از رویکرد نقد علمی و سیاست پژوهی در آن مورد انتظار است. 

عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و معرفی بهترین دستاوردهای علمی با رویکرد بین رشته‌ای از کلیه اساتید، محققان و اندیشمندان عرصه‌های مختلف علمی مرتبط با موضوع علوم انسانی جهت ارسال مقالات علمی به سامانه این نشریه به نشانی https://www.thbaj.ir دعوت به عمل می آورد.

آرایی با اشاره به اینکه نشریات علمی بسیج اساتید رویکرد مسأله محوری و حل المسایلی دارند، عنوان کرد: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی پنجمین نشریه علمی سازمان بسیج اساتید کشور است . چهار فصلنامه علمی دیگر شامل؛ مطالعات قدرت نرم، مطالعات بیداری اسلامی، مطالعات حقوق بشر اسلامی و مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی هم دارای رتبه علمی (ب) از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت عتف می‌باشند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: لازم است از زحمات و تلاش‌های مجدانه کلیه عوامل علمی و اجرایی فصلنامه بویژه دکتر محمدرضا مردانی ریاست محترم سازمان و مدیر مسئول، دکتر محمدمهدی گرجیان عربی سردبیر، دکتر سیدمحمدرضا موسوی دبیر تخصصی و مدیر داخلی و نیز دکتر وحید صالحی مدیر اجرایی فصلنامه تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار