مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛

۶ هزار و ۸۰۵ خانوار ایلامی از طرح جهاد آبرسانی برخوردار می شودند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به بهره‌مندی ۶ هزار و ۸۰۵ خانوار ایلامی از طرح جهاد آبرسانی، گفت: پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح در استان ۷۳/۹ درصد است.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۲۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی با اشاره به اقدامات جهاد آبرسانی در روستاهای استان ایلام، اظهار کرد: ۱۰ شهرستان و ۱۲۸ روستای استان تحت پوشش این طرح قرار دارند.

 

 وی با بیان اینکه با اجرای کامل این طرح، ۶ هزار و ۸۰۵ خانوار در نقاط مختلف استان از آب شرب پایدار برخودار می‌شوند، افزود: ۲۱ هزار و ۷۶۶ نفر در مجموع از اجرایی این طرح در نقاط مختلف به ویژه مناطق روستایی استان بهره‌مند می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح در استان ۷۳/۹ درصد است، ابراز کرد: کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح، پنج هزار و ۷۰ میلیارد ریال است.

 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه تا کنون ۵۰ روستای استان از طرح جهاد آبرسانی بهره‌مند شده‌اند، یادآور شد: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی در سطح ۴۵ روستای این استان در جریان است.

 

 محمدی ابراز کرد: حفاری ۲ حلقه چاه، بهسازی ۳ دهنه چشمه و ایجاد پنج ایستگاه پمپاژ از جمله اقدامات انجام شده برای اجرای طرح جهاد آبرسانی است.

 

 وی افزود: این طرح شامل ۲۴۹ کیلومتر خطوط انتقال، ۴۳۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۳۷ مخزن به حجم ۱۲ هزار و ۵۵۰ متر مکعب آب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار