فرمانده پایگاه بسیج شرکت کلرپارس تبریز:

روابط عمومی می تواند مانع نفوذ فرهنگی شود

تبریز_ فرمانده پایگاه بسیج شهید خطاپوش شرکت کلر پارس تبریز با اشاره به اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی می تواند مانع نفوذ فرهنگی شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۸۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۱

احد حسین زاده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، افزود: روابط عمومی ها با تولید محتوا در راستای اهداف نظام و منافع عمومی می توانند مانع نفوذ فرهنگی باشند.

وی در خصوص اهمیت شعار سال و تحقق آن با مشارکت مردم نیز اظهارداشت: روابط عمومی ها با انعکاس موفقیت ها بخصوص در حوزه تولید و صنعت قطعا ضمن امید آفرینی موجب ایجاد انگیزه برای کار و تولید در بین جامعه خواهند شد.

حسین زاده تولید محتواهای تصویری، ویدیویی و همچنین کاتولیکی در حوزه های صنعت و تولید از طرف روابط عمومی ها را مهم دانست و ادامه داد: این نوع محتواها نقش موثری در معرفی تولیدات داخلی و سوق دادن مردم برای مصرف این نوع محصولات و رونق و جهش تولید خواهد داشت.

معاون فرهنگی حوزه الحدید بسیج کارگری همچنین ارتباط با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی برنامه های سازمانی به برون سازمان را حیاتی خواند و اضافه کرد: این نوع تعاملات نقش مهمی در شناخت سازمان نزد مردم دارد و آگاهی از خدمات آن ها دارد.

حسین زاده توجه به خانواده کارکنان و برنامه ریزی فرهنگی برای آن ها را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان و اظهار کرد: در این راستا به مناسبت های مختلف می توان کار رسانه و فرهنگی در قالب های مختلف طراجی و اجرا کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار