پیام تبریک سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان البرز، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی

️مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان البرز، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات در پیامی، تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۷۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان البرز، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات در پیامی، تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

 

پیام تبریک سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان البرز، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی
بسم الله الرحمن الرحیم

در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی شفافیت است و همه‌ی ابزار‌ها و دانش بشری برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می‌شود.

سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که میتواند به مثابه بازوی فکری سازمان‌ها در اجرای راهبرد‌ها و پیشبرد اهداف کلان سازمان نقش آفرینی کند، روابط عمومی و ارتباطات سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار در توسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.


اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، را به تمامی اصحاب رسانه فعالان عرصه ارتباطات صاحبان اندیشه و قلم و شبکه روابط عمومی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، تبریک عرض و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار علی خانبابایی مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار