ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان، کشور را از تمامی توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی در امان نگه می‌دارد

آیت الله رئییسی: ریخته شدن خون شهدا بسیار مقدس و در راه خداست و این از خودگذشتگی‌ها و رشادت یک پیام واضح برای مردم و آیندگان دارد و این پیام چیزی نیست جز عدالت خواهی.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۳۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس جمهور در پارک موزه دفاع مقدس مازندران با خانواده‌های معظم شهدا بخصوص خانواده شهدای خانطومان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این دیدار با بیان اینکه مازندران استان لاله خیز است و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم خوش درخشید گفت: مسیر و اهداف شهیدان را باید ادامه دهیم و روحیه ایثارگری شهدا در آحاد جامعه باید نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه بیداری کشور‌های مختلف نشات گرفته از رشادت‌های جوانان ایران اسلامی است، افزود: مردم یمن که هفت سال تمام در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی کرده امروز کانون مبارزه با دشمنان شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه تاریخ، اقتدار و مظلومیت دفاع مقدس باید برای همیشه ماندگار باشد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان، کشور ما را از تمامی توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی در امان نگه می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه تقدیم بیش از ده هزار و چهارصد شهید از مازندران نشانه بیداری مردم این خطه از ایران اسلامی است گفت: ریخته شدن خون شهدا بسیار مقدس و در راه خداست و این از خودگذشتگی‌ها و رشادت یک پیام واضح برای مردم و آیندگان دارد و این پیام چیزی نیست جز عدالت خواهی.

آقای رئیسی یک پیشنهاد به آقای استاندار هم داشت و آن این بود پارک موزه دفاع مقدس باید به یک مکان گردشگری تبدیل شود و گفت: در این بازدید باید پیام شهدا به مردم انعکاس داده شود.

در ابتدای این نشست خانواده‌های محترم شهدا به بیان نظرات پرداختند. در این دیدار مادر شهید حسین مشتاقی از رییس جمهور خواست تا به اوضاع معیشتی مردم بیشتر رسیدگی شود.

فرزند شهید ییلاقی هم در این دیدار با بیان اینکه مازندران قدمگاه شهدای بزرگی است گفت: مردمی سازی بنیاد شهید یک گام بزرگی بود که جای قدردانی از دولت سیزدهم داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار