رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

آغاز ثبت نام آزمون‌های ورود به رشته‌های مهندسی در استان زنجان

زنجان- رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان زنجان هم آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۹۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

آغاز ثبت نام آزمون‌های ورود به رشته‌های مهندسی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان احسان ذبیحیان اظهار داشت: ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) و همچنین درتمام رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌مکانیکی، تاسیسات‌برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان زنجان هم آغاز شده است.

وی اظهار کرد: شروع ثبت‌نام آزمون تمام رشته‌ها از ساعت ۱۷ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ بوده و تا روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: آزمون‌های مذکور در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

ذبیحیان تاکید کرد: تمام متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و همچنین متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل «نحوه اعطای صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی موضوع ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان» شماره ۲۳۰۴۱۷/۴۰۰ مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۱۹آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی و همچنین آزمون رشته معماری (طراحی) نیز همزمان با سایر آزمون‌های تستی برگزار خواهد شد.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار