فرمانده سپاه کردستان:

امنیت پایدار مرهون مردم ولایت‌مدار کردستان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت و آرامش کم‌نظیر امروز انقلاب اسلامی و استان کردستان، مرهون جانفشانی، ایثار و خون معطر شهدای این منطقه است.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۴۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی در همایش بزرگ یادیاران شهرستان بیجار با اشاره به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، گفت: رزمندگان دلاور انقلاب اسلامی ایران و فرزندان غیرتمند کردستان نشان دادند که این خطه با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رابطه‌ایی عمیق و قلبی دارند.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با برافراشته کردند پرچم مقدس انقلاب در ایران، استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل قدرت‌های شیطانی را جهانی کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: الگوی تدبیر و مدیریتی انقلاب اسلامی ایران، الگوی کامل همه کشور‌های مظلوم است که به خود باوری و اتکا بر توان داخلی رسیده‌اند و دیگر نمی‌خواهند زیر بار ظلم بروند.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند و اتکا بر دانش و توان جوانان غیرتمند خود، در برابر قدرتی قد علم کرده به نام آمریکا و سگ ولگردش صهیونیست کودک کش، آری می‌توان عزتمند ماند و زندگی کرد.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه امروز انقلاب ما با هیچ انقلابی شباهت ندارد و تنها الگوی درست و اساسی در جهان است، تاکید کرد: این قدرت و این هیمنه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدایی است که اهل دین، ایمان و ارتباط با خداوند بودند، جوانان ما خود سازی‌را معنا کردند.

وی با اشاره به اهمیت بالایی وعده صادق، توضیح داد: این عملیات یکی از موفق‌ترین و کم‌نظیرترین عملیات‌ها علیه یک ابرقدرت پوشالی است که آبروی آن‌ها در تمامی زمینه‌های قدرت نظامی برد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تحقق شعار حضرت امام خمینی (ره) در مورد اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امروز به دست فرزند خلف انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ایی محقق شد.

در ادامه این آیین، گرو‌های سرود دانش‌آموزی، مداحان و مولودی‌خوانان به اجرای برنامه پرداختند و سپس از مقام معظم خانواده‌های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی ایران در کردستان پر افتخار تجلیل شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار