خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته خرمشهر:

توقع داریم مسئولان کشور توجه بیشتری به خرمشهر داشته باشند

.
کد خبر: ۹۵۹۹۸۰۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه خرمشهر با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ما مردم خرمشهر توقع داریم مسئولان کشور توجه بیشتری به خرمشهر داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ خرمشهرها در پیش است افزود: دشمن  قوه اراده مردم را هدف قرار داده و باید در مسیر پیشرفت فرهنگ و اقتصاد حماسه ای دیگر همچون آزادسازی خرمشهر خلق کرد.

 

خطیب جمعه این هفته خرمشهر افزود؛ از بین بردن مشروعیت جامعه اسلامی هدف دیگر دشمن است که راه مقابله با آن همان راهی است که رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس  خلق کردند.

 

امام جمعه اهواز در جمع نمازگزاران مسجد جامع خرمشهر، از کاهش جمعیت کشور به عنوان زنگ خطر یاد کرد و گفت: اگر کاهش جمعیت ادامه پیدا کند، در آینده ایران با یک جمعیت پیر مواجه خواهد بود.

 

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به طرح نور که نیروی انتظامی در حال اجرای آن است گفت ؛ اجرای این طرح حجاب و عفاف جای تقدیر و تشکر دارد و ما هم باید در کنار نیروی انتظامی حضور فعال داشته باشیم.

 

در نماز جمعه این هفته خرمشهر که همزمان با ایام الله آزادسازی خرمشهر به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان وامام جمعه اهواز برگزار شد ۲۵ تن از مدیران کل استان حضور داشتند و به صورت مستقیم پای درد دل مردم نشستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار