خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر عج خوزستان

فرزند آوری مطالبه جدی این روزها است؛ جامعه جوان و بالنده پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن می‌دهد

حجت الاسلام رستگار: به برکت فرمان رهبر انقلاب روند رشد جمعیت هنوز به صفر نرسیده اما لازم است فرزند آوری داشته باشیم تا این مملکت جوان و بالنده و ولایت مدار بتواند پرچم را با دست پر توان شان به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت (عج) برسانند.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۶۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در جلسه تبيين موضوع ازدواج و اهميت فرزند آوری که در سالن اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد، گفت: امروز مطالبه جدی از متدین و مومنین و پاسداران رشد جمعیت است. غربگداهای جامعه ما در آن زمان که پول برای مردم نداشتند بودجه های کلان برای کنترل جمعیت اختصاص می دادند و رشد جمعیت در مملکت ما متوقف و منفی شد.

 

او افزود: این در حالی است که باید هر خانواده ۵ تا ۸ فرزند بیاورد که بتوان رشد جمعیت را مثبت کرد.

 

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه رشد کمی جمعیت کند شده، گفت: به برکت فرمان رهبر انقلاب روند رشد جمعیت هنوز به صفر نرسیده اما لازم است فرزند آوری داشته باشیم تا این مملکت جوان و بالنده و ولایت مدار بتواند پرچم را با دست پر توان شان به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت (عج) برسانند.

 

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: در غدیر ۳ خطبه خوانده می‌شود که ما فقط بخشی از آن را بلدیم که می‌فرماید «هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است» لذا باید به حرف مولایمان در خصوص مسائل مختلف گوش فرا دهیم تا مانند اما رسول الله به فرقه های مختلف تقسیم نشویم.

 

حجت الاسلام رستگار اظهار داشت: خداوند ۲ منت را بر ما گذاشته که به امت عصر امیرالمومنین و هیچ یک از ائمه داده نشد؛ استمرار ولایت از بنیانگذار انقلاب به دوش کسی که مطلوب بنیانگذار است (برخلاف عصر رسول الله که این امر محقق نشد) و

وجود امت با بصیرت و قدرتمند در تجزیه و تحلیل که به امیر المومنین و هیچ یک از ائمه داده نشد.

 

او ادامه داد: اکنون ۴۵ سال از انقلاب می‌گذرد و همچنان هدف، راه و ارزش‌های ما همان مسیر امام است و توانسته علی رغم تحریم ها اکنون با عملیات وعده صادق تمام دنیا اعتراف کنند که جمهوری اسلامی ابر قدرت جهانی است.

 

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد: مردم دنیا حالت شعار علیه رژیم صهیونیستی را به زبان فارسی می‌گویند؛ زمانی رهبر انقلاب در جمع نخبگان گفته بود که شما باید آنقدر رشد و تولید داشته باشید که دانشمندان دنیا برای دست یابی به اکتشافات جدید زبان فارسی بیاموزند و امروز همه شگفت زده هستند از فناوری که جمهوری اسلامی در موضوع پهبادی و موشکی به کار گرفته و اگر دنیای غرب پشت به پشت هم دهند نمی‌توانند در برابر اراده این ملت مقاومت کنند.

 

او گفت: جمهوری اسلامی ایران به لطف الهی و قدرت خداوند اراده خودش را بر تمام دنیای استکبار تحمیل می‌کند و حرکتی که در دانشگاه های جهان به راه افتاده است همه به برکت ۲ نعمت ولایت و امت ولایت مدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار