افتتاح بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر یکشنبه با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولان محلی و هنرمندان در باغ موزه دفاع مقدس در۲ بخش صحنه و خیابانی آغاز گردید .
کد خبر: ۹۶۰۰۳۸۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان؛ بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر یکشنبه با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولان محلی و هنرمندان در باغ موزه دفاع مقدس در۲ بخش صحنه و خیابانی آغاز گردید .
 شایان ذکر است که در بخش صحنه تئاتر مادرم زری سر زا رفت به نویسندگی محمود خرم آزادی وکارگردانی داوودپارساازگچساران در تالارخلیج فارس اجراشد. تئاتر صراع مع النفس به نویسندگی و کارگردانی عبدالحلیم تقلبی ازخرمشهردر تماشاخانه فانوس ودربخش نمایش خیابانی زخم برداردر تماشخانه فانوس اجرا شود.
همچنین تئاتر روزی روزگاری همین کوچه پایین به نویسندگی رضا دانش پژوه و کارگردانی نرگس نوری ممبینی در پلاتوی ستاد غریفی بر روی صحنه رود.
در بخش خیابانی در نخستین روز برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر اتیکت به کارگردانی و نویسندگی بهنام کاوه از آبادان، آخرین ملاقات نویسندگی و کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر، کلد من نویسندگی آمنه پورحسینی و کارگردانی آمنه پورحسینی و پژمان مهراب پور از خرمشهر، قهرمان غریب به نویسندگی حسنا قبادی و کارگردانی مریم بنی طرف ازسوسنگرد و سفربه نویسندگی پژمان شاوردی و کارگردانی مالک آبسالان ازدهلران اجرا میگردند .
در روز دوم جشنواره نمایشنامه‌های عروس فلسطین از اهواز، بین یه عالمه ماهی از خرمشهر در بخش صحنه وگلدمن ازخرمشهر،هشت خوان ازاصفهان، سفر ازدهلران، زخمه بردار از خرمشهر و آخرین ملاقات ازخرمشهردربخش خیابانی اجراشوند.
#سازمان_بسیج_هنرمندان_استان_خوزستان
#فضای_مجازی_ورسانه_سازمان_بسیج_هنرمندان_ستان_خوزستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار